Radviliškio g. 86, LT-76369 Šiauliai              Tel./faks. +370 41 54 30 14              El. p. auksinis.raktelis@splius.lt

RESPUBLIKINĖ IKIMOKYKLINIO IR PRIEŠMOKYKLINIO UGDYMO ĮSTAIGŲ STEAM VEIKLŲ FOTOGRAFIJŲ PARODA “MAŽIEJI GAMTOS TYRINĖTOJAI”
Steam-parodos-viršelis-768x527
RESPUBLIKINĖ IKIMOKYKLINIO IR PRIEŠMOKYKLINIO UGDYMO ĮSTAIGŲ MOKYTOJŲ, ŠVIETIMO PAGALBOS SPECIALISTŲ UGDYMO PRIEMONIŲ PARODA „SPECIALIŲJŲ UGDYMOSI POREIKIŲ TURINČIŲ VAIKŲ UGDYMAS PER PERCEPCINIUS POJŪČIUS“
paroda

Steigėjas
sm_savivaldybe_baneris
2024-01-18_09-37-55
musu-darzelis-img
ŠMSM-1
vaiku-linija-lt-177x82
kimochi
RUDENS TAKELIU
Be-pavadinimo-300x225
SMALSIEJI INŽINIERIAI
VIRŠELIS-768x607
Tarptautinis projektas „Vaiko kelias į gražią kalbą“
logotipas-1
sveika_mokykla_logotipas_RGB (2)
Screenshot 2021-11-10 at 08.58.49
Screenshot 2021-11-10 at 08.58.37
Competent_2022_5_lt_7627c

STEAM PROJEKTAS „SNIEGO KARALYSTĖ“, 2023-02-10

Sausio 30 d. – vasario 9 d. dienomis visų grupių ugdytiniai dalyvavo STEAM projekto „Sniego karalystė“ įgyvendinime. Projekto eigoje ugdytiniai susipažino su sniego savybėmis,  tyrinėjo sniegą, snaiges. Atlikdami STEAM veiklas ugdytiniai pasijuto tikrais tyrinėtojais. Pirmiausia aptarė sniego savybes: spalvą, kvapą ir konsistenciją bei kuo skiriasi sniegas ir ledas. Ugdytiniai veiklų metu išsiaiškino, kad sniegas gali būti: purus, lipnus ir susidaro iš labai mažų snaigių, o jų gali būti įvairių dydžių ir formų.  STEAM tyrinėjimų metu ugdytiniai piešė su guašu ant parsinešto iš lauko sniego. Taip pat stebėjo, kaip sniegas tirpsta ir į ką jis pavirsta. Ypač ugdytiniams buvo įdomu, kai jų piešiniai ištirpo ir tada jie  išvydo nuostabias vaivorykštes. Vaikai taip pat mokėsi pasigaminti dirbtinio sniego iš krakmolo ir kondicionieriaus, iš jo lipdė besmegenius.  Iš įvairių žaidimo detalių dėliojo įvairios formos snaiges. Ugdytiniai pabuvo fotografais ir įamžino žiemos vaizdus lauke naudojant planšetes.

Šios veiklos metu vaikai įgijo žinių apie sniegą, jo tirpimo greitį, mokėsi patys pasigaminti sniegą, jį nuspalvinti, išbandė kūrybinius gebėjimus veikdami komandoje, plėtojo skaitmeninių technologijų taikymą veiklose. Mokėsi naudotis planšetėmis, fotografuoti procesą. Mažieji sėkmingai integravosi šio projekto veiklose.