Radviliškio g. 86, LT-76369 Šiauliai              Tel./faks. +370 41 54 30 14              El. p. auksinis.raktelis@splius.lt

RESPUBLIKINĖ IKIMOKYKLINIO IR PRIEŠMOKYKLINIO UGDYMO ĮSTAIGŲ STEAM VEIKLŲ FOTOGRAFIJŲ PARODA “MAŽIEJI GAMTOS TYRINĖTOJAI”
Steam-parodos-viršelis-768x527
RESPUBLIKINĖ IKIMOKYKLINIO IR PRIEŠMOKYKLINIO UGDYMO ĮSTAIGŲ MOKYTOJŲ, ŠVIETIMO PAGALBOS SPECIALISTŲ UGDYMO PRIEMONIŲ PARODA „SPECIALIŲJŲ UGDYMOSI POREIKIŲ TURINČIŲ VAIKŲ UGDYMAS PER PERCEPCINIUS POJŪČIUS“
paroda

Steigėjas
sm_savivaldybe_baneris
2024-01-18_09-37-55
musu-darzelis-img
ŠMSM-1
vaiku-linija-lt-177x82
kimochi
RUDENS TAKELIU
Be-pavadinimo-300x225
SMALSIEJI INŽINIERIAI
VIRŠELIS-768x607
Tarptautinis projektas „Vaiko kelias į gražią kalbą“
logotipas-1
sveika_mokykla_logotipas_RGB (2)
Screenshot 2021-11-10 at 08.58.49
Screenshot 2021-11-10 at 08.58.37
Competent_2022_5_lt_7627c

ILGALAIKIS STEAM PROJEKTAS „SĖJU-AUGINU-TYRINĖJU“

Šių metų kovo-balandžio-gegužės mėnesiais  įstaigoje įgyvendintas STEAM projektas „Sėju-auginu-tyrinėju“. Projekto tikslas – skatinti ugdytinių domėjimąsi augalais ir jų panaudojimo galimybėmis, formuoti suvokimą (kelio nuo sėklos iki augalo ar vaisiaus) per asmeninę vaiko patirtį, ugdyti gebėjimą rūpintis augalais. Plėsti žinias apie daržovių naudą, augalų augimą nuo sėklos iki vaisiaus per patyrimines veiklas: sėjant, prižiūrint, stebint augalų augimą, sodinant daigelius į lysves darželio kieme.

Pirmuoju projekto etapu vaikai domėjosi augalais: susipažino su pagrindinėmis augalo dalimis, išsiaiškino svarbiausias augalų dygimo ir augimo sąlygas, skaičiavo, rūšiavo sėklas, įsiminė jų pavadinimus. Po to vaikai sėjo įvairiausių daržovių ir prieskoninių žolelių sėklas į vazonėlius. Užbėrę žemėmis ir palaistę, su nekantrumu laukė pirmųjų daigelių ir džiaugėsi jais. Pasodinę augalus, jais rūpinosi. Laistydami augalus, stebėdami, tyrinėdami jų dygimą ir augimą vaikai pastebėjo, kad augalai pasėti ir pasodinti vienu metu, sudygsta ir auga skirtingai, augdami linksta į šviesos pusę, nepalaisčius vysta.

Antruoju projekto etapu „žaliosios palangės“ derlius buvo perkeliamas į įstaigos teritorijoje esančias lysves. Čia vaikai sužinojo, kiek daug reikia globos, priežiūros ir meilės augalui užauginti! Stebėdami, pažindami gamtą, vaikai ne tik patyrė malonumą, atradimo jausmą, bet kartu pasijuto gamtos dalimi. Vaikai džiaugiasi savo augalais, laisto, prižiūri, stengiasi įsidėmėti lapus, žiedus. Tokiu būdu ugdomas vaikų atsakomybės už visa, kas gyva jausmas, kartu formuojamos tokios charakterio savybės kaip gerumas, savarankiškumas, švelnumas. Be to, stebėjimo metu ugdomas vaikų dėmesys, pastabumas, vaizduotė, mąstymas, smalsumas ir kiti pažintiniai gebėjimai.