Radviliškio g. 86, LT-76369 Šiauliai              Tel./faks. +370 41 54 30 14              El. p. auksinis.raktelis@splius.lt

RESPUBLIKINĖ IKIMOKYKLINIO IR PRIEŠMOKYKLINIO UGDYMO ĮSTAIGŲ STEAM VEIKLŲ FOTOGRAFIJŲ PARODA “MAŽIEJI GAMTOS TYRINĖTOJAI”
Steam-parodos-viršelis-768x527
RESPUBLIKINĖ IKIMOKYKLINIO IR PRIEŠMOKYKLINIO UGDYMO ĮSTAIGŲ MOKYTOJŲ, ŠVIETIMO PAGALBOS SPECIALISTŲ UGDYMO PRIEMONIŲ PARODA „SPECIALIŲJŲ UGDYMOSI POREIKIŲ TURINČIŲ VAIKŲ UGDYMAS PER PERCEPCINIUS POJŪČIUS“
paroda

Steigėjas
sm_savivaldybe_baneris
2024-01-18_09-37-55
musu-darzelis-img
ŠMSM-1
vaiku-linija-lt-177x82
kimochi
RUDENS TAKELIU
Be-pavadinimo-300x225
SMALSIEJI INŽINIERIAI
VIRŠELIS-768x607
Tarptautinis projektas „Vaiko kelias į gražią kalbą“
logotipas-1
sveika_mokykla_logotipas_RGB (2)
Screenshot 2021-11-10 at 08.58.49
Screenshot 2021-11-10 at 08.58.37
Competent_2022_5_lt_7627c

EKSPERIMENTAS – „ELEKTRINĖ BURBULŲ LEIDIMO MAŠINA“, 2021-12-13

Gruodžio 13 dieną „Vyturėlių“ grupės vaikai drauge su auklėtoja atliko eksperimentą „Elektrinė burbulų leidimo mašina“. Jo tikslas – Supažindinti su baterija ir jos savybėmis. Uždaviniai: kalbėti apie tai, ką mato; susipažinti su naujomis sąvokomis: grafitiniai pieštukai, drožtukas, baterija 9W.

Eksperimento eiga. Iš storo kartono iškirpti skiautę, kuri būtų apie 2 cm platesnė už stiklinio briauną. Nudrožti pieštukus. Atsargiai prakišti juos pro kartoną apie 2 cm atstumu vienas nuo kito. Įpilti į stiklainį vandens iki pusės. Paskui ant briaunos uždėti kartono skiautę. Pieštukų galai turi būti viename lygyje vandenyje. Pridėti prie pieštukų bateriją, kad baterijos gnybtai liestų grafitines šerdeles. Ties pieštukų šerdelėmis susidarę maži burbuliukai kyla į vandens paviršių. Jie sudaryti iš deguonies ir vandenilio. Iš šių cheminių elementų susideda vanduo. Prie teigiamo baterijos gnybto pridėta pieštuko šerdelė išskiria deguonį, o prie neigiamo – vandenilį.

Veiklą apibūdinantys kriterijai:

  • Mokymo personalizavimas (individualizavimas);
  • Tyrinėjimu grindžiamas gamtos ir tiksliųjų mokslų mokymas;
  • Dėmesys STEAM temoms ir kompetencijoms;
  • STEAM mokymo kontekstualizavimas;
  • Galimybė naudotis technologijomis ir įranga.
  • Formuojamasis ugdomasis vertinimas.

Sunkiausia vaikams buvo sulaukti kylančių burbuliukų. Ištarti žodžius: baterija, grafitinė širdelė.