Radviliškio g. 86, LT-76369 Šiauliai              Tel./faks. +370 41 54 30 14              El. p. auksinis.raktelis@splius.lt

RESPUBLIKINĖ IKIMOKYKLINIO IR PRIEŠMOKYKLINIO UGDYMO ĮSTAIGŲ STEAM VEIKLŲ FOTOGRAFIJŲ PARODA “MAŽIEJI GAMTOS TYRINĖTOJAI”
Steam-parodos-viršelis-768x527
RESPUBLIKINĖ IKIMOKYKLINIO IR PRIEŠMOKYKLINIO UGDYMO ĮSTAIGŲ MOKYTOJŲ, ŠVIETIMO PAGALBOS SPECIALISTŲ UGDYMO PRIEMONIŲ PARODA „SPECIALIŲJŲ UGDYMOSI POREIKIŲ TURINČIŲ VAIKŲ UGDYMAS PER PERCEPCINIUS POJŪČIUS“
paroda

Steigėjas
sm_savivaldybe_baneris
2024-01-18_09-37-55
musu-darzelis-img
ŠMSM-1
vaiku-linija-lt-177x82
kimochi
RUDENS TAKELIU
Be-pavadinimo-300x225
SMALSIEJI INŽINIERIAI
VIRŠELIS-768x607
Tarptautinis projektas „Vaiko kelias į gražią kalbą“
logotipas-1
sveika_mokykla_logotipas_RGB (2)
Screenshot 2021-11-10 at 08.58.49
Screenshot 2021-11-10 at 08.58.37
Competent_2022_5_lt_7627c

EDUKACINĖ IŠVYKA Į ŠIAULIŲ STEAM CENTRĄ, 2021-10-11

Spalio 11 dieną mūsų lopšelio-darželio ugdytiniai vyko į ekskursiją po Šiaulių jaunųjų technikų centrą. Čia “Nykštukų” ir “Saulės zuikučių” grupių ugdytiniai dalyvavo edukacijoje “Paslaptingas elektros pasaulis”. Pradžioje vaikus stebino neįprasta, spalvinga aplinka, didžiulės erdvės bei daug nematytų STEAM įrenginių. Ekskursijos dalyviai smalsiai dairėsi, tyrinėjo supančią aplinką. Prasidėjus veiklai kiekvienas vaikas turėjo savo mažojo tyrinėtojo vietą bei priemones. STEAM veiklos organizatorė papasakojo, kaip sukuriama elektra, kam ji reikalinga. Po trumpos diskusijos, STEAM laboratorijoje užvirė darbas. Vaikai mokėsi kelti hipotezes ir atlikti eksperimentus. Kiekvienas dalyvis atliko bandymus su balionais, popieriaus gabalėliais, pipirų ir druskos mišiniu, skraidino popierinę gyvatėlę, mokėsi pakreipti vandens srovę su elektros pagalba. Ekskursijos kulminacija – nepaprastai linksmas STEAM šokis ant šokių platformos. Mažieji bandė šokti vedini kompiuterinės šokių programos nurodymų. Ši veikla vaikus nustebino bei suteikė daug gerų emocijų. Ekskursijos metu ugdytiniai sėkmingai tobulino savo gebėjimus tyrinėjimo, aplinkos pažinimo, erdvės suvokimo, mokėjimo mokytis srityse.